Baby Plus

Sinds eind oktober zijn wij verantwoordelijk voor de HR afdeling bij Baby Plus. Een mooie samenwerking die we voor langere tijd zijn aangegaan.

Twaalf uur per week zijn wij verantwoordelijk voor de gehele HR afdeling. Alle HR werkzaamheden komen aan bod, van personeelsadministratie tot verzuim en het professionaliseren van de organisatie. Een paar voorbeelden van onze werkzaamheden:

Personeelsadministratie

Wij verzorgen de gehele personeelsadministratie in het bedrijf. Van de maandelijkse salarismutaties tot het verzorgen van de opbouw van personeelsdossiers. Alle wijzigingen die komen kijken bij de medewerkers tot de in- en uitdienst treders in de organisatie.

Beleid

Naast het verzorgen van de personeelsadministratie, zetten wij ook een goed HR beleid neer dat ondersteunt in het behalen van de organisatiedoelstellingen. Het vertalen van deze organisatiedoelstellingen uit zich ook weer in verschillende projecten. Projecten die in de afgelopen tijd zijn gesignaleerd en waarmee aan de slag wordt gegaan is het updaten van het personeelshandboek en het schrijven van functieprofielen.

Personeelsinformatiesysteem

Wij hebben Exact HR geïmplementeerd om een professionaliseringsslag te maken op het gebied van HR. Alle personeelsdossiers zijn nu digitaal beschikbaar en biedt veel gemak bij het opstellen van arbeidscontracten, correspondentie, maar ook verlofadministratie. Hierdoor kon afscheid worden genomen van andere applicaties en is er een kostenbesparing gerealiseerd.

Bedrijfsondersteuning

Naast het HR facet, biedt Cees ook bedrijfsondersteuning en bedrijfsadvies aan Baby plus. Daarbij kijken ze samen naar o.a. de bedrijfsvoering, de financiën en gaan ze op zoek naar kansen voor professionalisering en maken daar strategische keuzes in.